hur var coldplay?

hey, jag lever också. det trodde ni inte va? 

mycket jobb nu förtiden och det medför lite mindre bloggning. ni får leva med det,  ni få som läser min blogg. hur mår ni föresten? 

hursomhelst. veckan har varit fullspäckad med jobb och den enda lediga dagen ägnade jag åt sjukgymnasten och städning. sounds fun, huh? men fint blev det, och ont har jag. i axlarna och hela ryggen. men det får man stå ut med om man vill få bort huvudvärken. 

just nu sitter jag i mitt rum.  borde egentligen sova, så trött som jag är. men jag är för lat. jag orkar inte sova. eller jag vill inte sova, inte än. sitter och lyssnar på coldplay. gamla minnen snurrar runt i huvudet. men det tar vi inte i bloggen. det blir bara deprimerande. föresten, ni som var på coldplay. var konserten bra? jag hoppas ni njöt. det kommer jag göra. i london med 75000 andra. mohaha. ja, jag har rätt till att skryta. jag är jävligt stolt över det. men, har man pengar så att det räcker och blir över så har man. åk till norge och jobba så får ni det också. eller, gör det inte.  

men smaka bara på orden. coldplay. wembley stadium. london. 75000 i publiken. mums, det smakar gott eller hur?

nej, jag tänkte mest bara komma in och säga att jag lever.
puss!

(bilden är från coldplay -08 i globen. dålig bild men den får duga).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0