i en soffa jag annars aldrig ligger i

jag ska försöka att vara lite back on track. jag ska verkligen försöka. men vi får se hur det går, hur länge jag orkar. jag menar, lusten är lite försvunnen och inspirationen på botten av ån. förstår ni?

hursomhelst. jag ligger i soffan, där jag aldrig annars ligger. min mamma, pappa och brorsa är på kim larsen konsert. det känns lite ensamt. jag borde njuta av en stunds ensamhet. bara vara  mig själv. få reda ut tankar. men jag har tråkigt, ruskigt tråkigt. jag tänkte tidigare idag att jag skulle vara lite duktigt och städa. vara lite sund och äta frukt. ta hand om min hy. you name it. men vet ni vad jag gör? jag ligger med datorn i knät. har tvn på ett random program på mtv. har en cola och en popcornskål på bordet. ohyes, så långt har jag kommit med allt jag skulle göra. puss på det. kanske var det de här jag behövde. ensamhet på en soffa jag aldrig annars ligger i. datorn i knät och lars winnerbäck som sällskap. kanske, kanske inte.

jag funderar på att vara ännu med onyttig och kila ner till affären och köpa choklad. men beror helt på om jag orkar. jag skulle behöva någon som gör allting åt mig. så jag skulle kunna ligga här på min soffa som jag aldrig annars ligger i. en slav. min egna lilla träl. usch vad jag skulle bli tjock. nej tacka vet ja att göra allting själv. puss på det.

nej, jag ska kika på något random program på tvn igen och smälla i mig ett glas cola innan jag går ner och köper en chokladbit. 
puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0