Och gud det gör så ont att något så nära kan vara så långt bort.

Okej, denna vecka har varit lite fullspäckad så har inte hunnit uppdatera. Och jag vet inte om jag kommer blogga så mycket nu framöver heller. Jag mår dåligt. Jag är ledsen. Jag trodde aldrig att Jonnys flytt skulle ta så hårt på mig, på mina känslor. Jag önskar just nu bara att jag kunde stänga in mina känslor i en ask, lägga dem längst in i garderoben för att slippa känna dem igen. 

Allt jag vill just nu är att J skulle ringa, säga att han är utanför och att jag ska komma ner och öppna. Så som det alltid har varit. Jag skulle till och med vilja att han tog för mycket chips i handen så att du smular ner min säng. :) För det är någonting jag verkligen stört mig på. Men jag skulle inte störa mig på det nu. Inte ett dugg. 

Nej, denna dagen har varit den värsta på länge. Och än är den inte helt över.
Men Jonny, jag är glad för din skull. För jag vet att du ville det här. 
Och jag hoppas du vill att jag ska komma i september. 
Jag saknar dig, sötnos. Mitt mys. 

Kommentarer
Postat av: Maley

Hihih, jaa! De blev den. Hoppas det är bättre med dig och att allt inte känns lika tungt längre.

2009-08-05 @ 18:39:43
URL: http://misstrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0