ursäkta svamlet

godmorgon. eller vad man ska säga. jag menar, för mig är aldrig morgnar goda. 

har egentligen inte så mycket att skriva denna tiden på morgonen. jag har liksom ingenting planerat som jag kan berätta om och tankarna sitter ganska långt in, så de kommer inte komma ut förrän i kväll. jag förstår egentligen inte varför jag skulle in hit och skriver överhuvudtaget. men, jag har redan börjat skriva så då kan man ju lika gärna fortsätta med risken för att det kommer bli en massa svammel och stavfel. 

hursomhelst så smattrar just nu regnet på ganska rejält på mitt fönster. eller, det gjorde. det har slutat nu. jag har egentligen bara lust till att lägga mig ner igen i min uppvärmda sköna säng. och det är nog det jag ska göra nu efter mamma och pappa har åkt till flygplatsen. 

nej ni, det blir ingenting vettigt skrivet.
hörs senare.
puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0