Ännu en nyinköpt klänning hänger i min överfyllda garderob.

Vet ni vad, jag orkar inte ta kort på mina naglar, eller jag fick ingen bra bild där de syntes så ni får inte se dem. Däremot ska jag lägga in en bild senare på min nyinköpta jättefina klänning från Gina Tricot. Hade faktiskt lite ångest över köpet i början då jag shoppat alldeles för mycket denna månad. Men sedan när jag kom hem och testade den igen så blev jag lika kär i den som jag blev i affären. Och heter man Emma och bor i Norge så har man faktiskt råd med nya kläder hela tiden. 

Så nu har i alla fall jag och J kommit hem från köpcentret på Madla. Han köpte sig lite nya byxor och tröjor medan jag var duktig och bara köpte en klänning. Visserligen har jag köpt läppstift, peeling och ansiktsmask tidigare idag, men det räknas ju inte. Det var ju förut idag. 

Nej, ska ta att hoppa in i duschen så småningom. 
Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gina? Tina trico heter de

2009-07-18 @ 04:38:46
Postat av: Skrollaan

Haha, den som säger att det heter Tina Tricot har nog inte så stor koll som den personen egentligen vill ha.

2009-07-19 @ 21:51:35
URL: http://skrollaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0