Det är varning för ras, gå så försiktigt du kan.

Hej gullnosar. Sovit gott?

Jag trodde helt seriöst att jag aldrig skulle kunna sova igår så mycket som mitt knä värkte. Men det gick, ganska snabbt efter jag stängt ner datorn faktiskt. Så det var skönt. Ska väl sticka iväg till jobbet om inte allt för länge. Ska upp till Sola idag och plocka varor. Men eftersom jag fortfarande har ont i knät mitt så kan jag vara lite lat. Well well, det är ju bara fyra till fem timmar så det är väl lugnt. 

Senare idag ska väl jag sticka till gymet en sväng. Tränar överkroppen idag. Sedan ska jag väl också träffa J en sväng också kan jag tänka mig. Men vad vi ska göra vet jag inte. Han jobbar ju i morgon och jag ska till sjukgymnasten ganska tidigt. Så det blir nog en tidig kväll för både mig och honom. Sedan ska jag ju också lägga in bilder på mina nyinköpta kläder. Love it!

Vad ska ni göra idag?

Nej, lär göra mig klar. Kan ju inte gå ut och se ut som en skata i håret.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0