En tätort på en slätt.

Hej allihopa!

Kom precis hem. Har handlat lite mat och varit till sjukgymnasten. Han tryckte på mina stela muskelknutor i nacken idag, nästa gång ska han trycka ut dem i axlarna. Det får bli på torsdag före manikyren. Får hoppas att detta hjälper mot min huvudvärk nu. För jag vill inte göra det om det inte hjälper. Jag menar, så ont som det gjorde så är det inte värt att ens försöka. Men han trodde att det skulle hjälpa och jag litar på honom. 

Senare idag ska jag till en sportbutik och kolla på lite jackor som de ha tillbud på. Hoppas på att jag hittar någon snygg. Sen ska jag få med mig J in på kvadrat och kolla lite i butiker där. Kvadrat är nordens största köpcenter och ligger cirka 20 minuter med bil ifrån mig. Love it! Hoppas på att hitta en klänning eller ett linne tills i helgen där ute.

Nej, ska sticka!
Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0