Fröken svår sysslar inte med sånt.

Godmiddag. 

Em skrev en bra kommentar om att alla ska gå i stilettklackar, om man är tjock så är det inte snyggt att gå i det. Nej, det kanske är rätt. Men alla som inte är tjocka kan väl i alla fall offra sig?

Hursomhelst. Har jobbat idag, gick helt okej men knät gjorde ont. Speciellt när man höll på i hyllorna längst ner. Men jag ska inte klaga, det är bättre nu än vad det var igår. Igår tog jag mig knappt upp ifrån soffan. Och det bästa är ju att det verkar gå över till i helgen när jag ska ut och vara snygg. När jag kom hem så berättade min kära mamma hur mycket min pappa tjänat nu, jag kan ju bara säga en sak, vi lever ett lyxliv. 

Ska lägga in bilder på kläderna och allt. Men gör det i kväll. Ni som väntar på något gott väntar aldrig för länge.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Em.

Precis, jag skulle aldrig springa runt i stilettklackar dessutom får jag ont i knäna av högklackat.. Men det beror nog vikten skulle jag tro.. Men inte klagar jag :) Jag mår bra även fast jag har lite extra fett här & där ;) Men det ska väl bort det också, bara ekonomin har kommit igång riktigt nu efter flytten! :) Sen när jag är smal och snygg igen så ska jag springa i klackar som bara den! För stiletter, det finns inge snyggare på smala tjejer! :) KEEP ON GOING! ;)



Jaaa, filmen var kanonbra! Det var några ggr det kom en tår eller två! :) Det är ju sjukt vad folk håller på med, och hur polisen håller på! Låser in folk på psykhem fast dom är fullt friska! Usch!

2009-07-15 @ 21:59:36
URL: http://emelieaspelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0