Innan mörkret faller.

Godmorgon gullungar. Hur mår ni idag? 

Idag är en bra dag, jag slapp jobba. Min bror jobbar för mig. Skönt som attans! Ska sticka iväg till sjukgymnasten vid halv ett för att bli bra i mina axlar. Spänningshuvudvärk är det värsta man kan ha, jag lovar er! Gå inte och få det, då är ni dumma. 

Sedan efter sjukgymnasten ska jag ner till byn tror jag. Gå in på lite affärer och köpa något nytt. Jag menar, jag kan ju inte komma med samma kläder på fester? Jag har ju två oanvända skor, ett par från Friis & Company och ett par från Bianco. Så de får duga om jag inte hittar ett par andra skor. Men, skoberoende som jag är så hittar jag säkert ett par nya också.

Nej, lär ta att göra mig i ordning nu. Mitt hår ser förjävligt ut. 
Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0