Jag är bara 19, men är man snygg så är man.

Gårdagen var helt perfekt, kanon, superbra. Bästa kvällen på länge då alltså. Trevligt folk, bra humör, alkohol i massor. Kan det bli bättre? Jo en sak, jag kom in på hexagon, 22 års ställe här i byn. Är man snygg så är man ;) Haha. Bilder kommer nog i morgon. Ni lär ju få se mina snyggingar i Stavanger någon gång.

En sak som skulle vara bättre skulle vara om J sov här. Men nej, vi hade lite diskussioner så vi drog åt olika håll. 

Nästa vecka flyttar han, han flyttar ifrån Skrolls. Hur ska jag klara mig utan honom? Utan mitt mys. Vill inte tänka så långt. Har gjort det för mycket på sistone, så jag får ta det som det kommer helt enkelt. Men en sak är säkert, jag kommer sakna honom, ruskigt mycket. Kommer sakna hans kramar, hans pussar och hela han. Mitt mys. 

Nej, ska ta att sova nu. Jobb i morgon. Ingen puss på det inte. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0