Jag skulle fastna i min ensamhet igen, om du lämnade mig nu.

Hallo, haft en bra dag?

Det har jag haft. Skön dag på jobbet med ganska lite att göra, men dagen gick hyfsat fort ändå. Sedan när jag slutat så pratade jag lite med Hege. Drog hem och bytte om till träningskläder. Var på ett precis lagom jobbigt spinningpass. Precis lagom för att jag har haft ont i huvudet och varit lite allmänt nere idag. Varför tar jag lite längre ner. Sedan drog jag hem, duschade och stekte pannkakor. Hur gott som helst. Sen så kom J hit, har legat och haft det mys hela kvällen! <3 Sötnos. 

Så, idag så fick jag en bra och en dålig nyhet. Det handlar om en och samma sak och jag vet inte om det positiva överväger det negativa eller tvärtom. Det är så att J har kommit in på en skola i Trondheim, jag menar, 100000 mil här ifrån. Jag är självklart superglad för hans skull då jag vet hur gärna han ville komma in där. Men allt kom så plötsligt och nu åker han dit om cirka tre veckor. Det dumma är att jag tycker om honom, sjukt mycket. Och med de där 100000 milen emellan oss så kommer vi ses kanske 5 gånger i halvåret om inte mindre. 

Men, jag är som sagt superglad för hans skull och unnar honom verkligen det här. 

Nej, ska sova. Jobb i morgon, igen.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0