Ny manikyr ska läggas.

Godmorgon. Eller godförmiddag blir det väl för mig. Har varit vaken i två och en halvtimme redan. 

Har varit till min sjukgymnast precis. Och jag säger då det, så ont som jag hade idag, så ont trodde jag det var omöjligt att ha. Han tryckte på en muskel som var helt kass sa han så han förstod att jag fick så ont. Gick rakt upp i huvudet. Men nu ska det i alla fall börja vända med min huvudvärk trodde han. Jag får vänta i tre till fyra dagar innan jag märker något, för nu kommer jag förmodligen ha extremt ont efter denna behandling. 

Så, senare idag ska jag iväg och ta manikyr. Göra i ordning min extremt förstörda förra manikyr. Kan behövas. Naglarna växer ju så att jag vet inte vad. Så nu ska jag bli snygg igen till helgen då jag ska ut med mina stilettklackar och vara ännu mer snygg. Kommer säkert springa in i lite affärer också och kära ner mig i kläder som jag egentligen inte behöver. Men, ingen har ju dött av lite extra kläder, speciellt inte jag. Har man råd så har man. Synd om er som inte har det.

Nej, nu ska jag göra mig lite i ordning innan jag ska iväg. Gick ju iväg osminkad och allt till sjukgymnasten. 
Hörs sen sötnosar.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0