Om du lämnade mig nu.

Hej sötnos. (: Har ni haft en bra dag?

Det har jag haft. Har varit ute på kvadrat och shoppat lite. Fick med mig kläder till helgen, en minijacka, armband och regnjacka. Ni får se lite bilder i morgon för nu orkar jag inte ta kort på dem och lägga in. Dock har jag sträckt mig i knät, gör så fruktansvärt ont! Jag hoppas på att det går över tills i helgen så att jag kan gå på mina stilettklackar. Så fruktansvärt snygga ju! Tycker inte om att gå i låga skor, speciellt inte på fest. Benen blir så fruktansvärt snygga. Helt ärligt så tycker jag att det är ruskigt fult att inte tjejer kan offra sig för att gå ut med stiletterna, eller åtminstone i ett par högre skor, när man festar. Jag menar, det är en dag i veckan. Men, kan man inte gå i höga klackar så kan man inte. Men det är ju inte direkt svårt att lära sig att gå som mig. Skaffa geléinlägg liksom? Vad är problemet?

Nej, såg att danska paradise hotel var på tv:n. Så ska kika lite på det och sedan blir det godnatt för mig.
Dröm sött gullungar. 
Puss!

(By the way, på tal om ingenting så har jag och J två månaders dag idag. Säg grattis vettja!). 

Kommentarer
Postat av: Em.

Är man tjockis så är det inte snyggt med stilettklackar ;)

2009-07-15 @ 11:24:08
URL: http://emelieaspelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0