Över gränsen.

Hey, I'm back! Lite bättre, lite nyare och lite snyggare. Typ i alla fall. Jag höll en bloggpaus på min förra blogg, skrollaan.bloggagratis.se. Men, jag bestämde mig för att börja om på noll. Starta helt från ruta ett och försöka få upp inspirationen på det sättet. Förstår ni? 

För er som inte vet, Emma heter jag, fyller snart systemet. Hej, hej! Kallas ibland för Skrollan. Fråga mig inte varför. Det bara blev så. Är för tillfället bosatt i Stavanger, Norge. Jobbar på Rimi. Tjänar bra med pengar och lever ett lyxliv med shopping och fest och jag njuter av det. Fast, lite kanske jag överdrev, men inte mycket. Har införskaffat mig en norsk pojkvän, jag som drog hit med inställningen att "det finns inga söta norrmän, de går runt med sina lusekoftor och toppluvor". Men där fick jag. Jag hittade en. 

Nej, jag ska kila ut och gå en sväng. Om mitt mys till pojkvän vill dra sig hitåt snart.
Puss på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0