Svininfluensan till mig? Eller...

Jag tror att jag börjar bli sjuk. Så himla typiskt nu när jag fått så mycket jobb dessa två veckor. Känner mig täppt i näsan, har ont i huvudet, mår illa, har ont i öronen och fryser och svettas i vartannat. Väldigt jobbigt ska jag tala om för er. Sedan känner jag mig nedstämd också. Det börjar verkligen gå upp för mig att J faktiskt ska flytta. Jag vill inte att han ska göra det, men han ska plugga och det unnar jag som sagt honom. Mitt mys. Min sötnos. Jag tycker om honom, väldigt mycket. 

Nej, ska försöka sova igen. Har ju redan sovit en och en halvtimme idag. Men jag ska nog klara det. Jag är trött. Fortfarande.
Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Maley

Sötfis, krya på dig. Jag har också känt mig halvsjuk, är inte helt 100. Stor puss på dig!

2009-07-23 @ 15:17:07
URL: http://misstrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0