Alkoholen flödar.

Hallo =) Hur mår ni?

Har inte blivit mycket bloggande för mig de sista dagarna. Förlåt för det, men det har varit lite fullt upp kan man väl säga. 

Gårdagen då. Kalas. Kalas. Kalas. Ohja. Var hemma hos en Petter, alkohol i massor och det var väldigt trevligt. Enda tills det blev lite bråk mellan mig och J. Men det är ordnat nu så det är lugnt. Jag bestämde mig för att sticka till en annan fest för jag ville inte förstöra stämningen efter vårt bråk. Så Snorre kom och hämtade mig och sen blev det mer alkohol. Drog ner till Byn. Träffade Skorpan, drog på Irishman och sedan vidare till Cementen. Träffade J där. Så vi tog en öl och sedan drog vi till potetbakaren och åt. Sen blev det taxi hem för att sova. Efter det hade jag en sjukt mysig natt. Puss på det!

Föresten så råkade jag ha sönder min mobil igår. Fast den funkar igen. Ska bara limma lite så är den hel. 

Lovade er att visa min klänning. Men, se så långt jag kommit med att ta en bild. Nej ni, jag har faktiskt inte orkat. Eller haft tid till det. Bjuder på en bild på min älskade ängel till systerdotter. 

Lär sova nu. Ska upp tidigt i morgon. 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0