Gårdagens fynd.

Nu ni, nu kommer bilder på det införskaffade sedan igår. Har tagit mig tid till att faktiskt ta kort på det och lagt in det på datorn. Fick också se sjukt gamla festbilder. Gosh vad man faktiskt sett ut när man varit ute och varit snygg. Men jag klagar inte, jag är snygg oavsett. 

Vad har ni gjort i kväll?
Jag var faktiskt hurtig och var iväg till gymet. Fast det känns som om jag tappat muskler, konstigt. Men det kan ha med min sömnbrist och mina matvanor att göra. Jag är inte den bästa på att äta som man ska. Men det ska det bli skärpning på. Sedan var jag ner och köpte aprikoser och mörk apelsinchoklad. Hur gott som helst! 

Nej, lär försöka sova. Ska upp tidigt i morgon och gå till sjukgymnasten. Han ska ta knutorna i axlarna i morgon tror jag. Skönt att få bort skiten för jag är trött på min huvudvärk. Sedan bär det av till manikyren, mina naglar måste verkligen fixas nu. De ha växt något så fruktansvärt sedan jag fixade dem sist. Men bara de är snygga tills i helgen så klagar jag inte. Visar för- och efterbilder i morgon på hur det blev.

Ni får sova så gott kära läsare!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0