Blocken faller på varandra och jag vet inte vad jag gör när det tyngsta faller.

Det känns som att blocken faller på varandra just nu. Ibland missar de och hamnar bredvid men man vet ändå att det alltid kan komma ett nytt. Tänk om allt bara skulle kunna få vara perfekt. Bara för en liten stund.

Jag vaknade idag av att telefonen ringde. Jag fick ett chockbesked men som ändå var väntat liksom. Och jag tror att det tyngsta blocket har fallit nu. Förutom när samtalet då kommer äga rum. När allt kommer att hända. Då kommer det tyngsta vara på de andra blocken. Men vi får hoppas att det dröjer. Även om jag vill att allt ska ske nu då jag vet att det finns en person som lider av att bara få vänta och vänta och vänta.

Hur ska jag ta mig genom allt utan min familj och mina vänner? Jag förstår inte.
Hemfärd nästa kanske?

Älskade bror och jag i väntan på Coldplay.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0