Ge mig en microgris!

Jag vill ha en microgris, jag ska ha en microgris. Så fort jag flyttar till eget och känner att jag har tid med ett husdjur. Då ska jag skaffa en microgris. Så fruktansvärt söta ju. Och smarta också tydligen. Ett helt perfekt husdjur. Inte mer än 35 cm när de är färdigväxta. Lätta att få rumsrena. Ja, helt perfekta. En dag, då ska jag äga en microgris som jag kan mysa med innan jag somnar om kvällarna, istället för en katt eller en liten hund. Eller, jag ska säkert ha en katt också. Men först en microgris. Jag är helt förälskad i dem.

Nej, nu säger jag godnatt.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Minnie

Hej, nu har jag en Victoria´s secret tävling på bloggen, skulle bli glad om du deltar. Kram Minnie

2009-10-09 @ 08:24:56
URL: http://www.minnie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0