Jag kommer förändras inom det närmsta.

Hallo. Första gången jag börjar ett inlägg med ett hej. På länge i alla fall.

I'm here. Precis som jag lovade er igår. Men har faktiskt inte allt för mycket att skriva om. Sitter i mammas säng. I vardagsrummet. Har precis ätit kycklingkorv. Det ni, jag som aldrig tyckt om korv. Men kycklingkorv går bra. Ska snart sticka iväg till jobbet. Och gud vad jag inte har lust med det idag. Har sovit dåligt i natt och vaknat ett antal gånger. Men det är ju som vanligt. Jag menar, säg en natt jag sover helt bra. Jo, jag vet någon natt. När jag får sova med min sötnos. Men, han pluggar ju som sagt i Trondheim. Det är en bit. Vill att han ska komma tillbaka hit.

Föresten. Nu är det inte länge kvar tills jag fyller år. Kommer ha mycket att göra nu innan min fest.
  • Tatuering den 22/10
  • Fylla år 26/10!
  • Klippa och färga håret den 30/10
  • Födelsedagsfest den 30/10!
Så, jag har lite att göra. Men kul ska det bli framöver. Sedan hoppas jag på att åka till Trondheim i början på November. Förhoppningsvis kan J ta ledig en dag eller två från pluggandet. Förhoppninsvis.

Nej ni. Dags att sticka till jobbet. Tiden rinner ju iväg. Hörs ikväll!
XoXo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0