Kan man vara 75% värdelös?

Fjärde gången jag suddat ut allt och börjat om på ny kula. Jag tror inte jag ska skriva någonting idag. Jag klarar helt enkelt inte av det. Jag känner mig halvt värdelös. Eller kanske helt värdelös? Jag vet inte. Helt eller halvt. Finns det någonting mittemellan? Vad säger man om det? 75% värdelös kanske.

Jag ska avsluta detta inlägg som jag kämpat med i en halvtimme nu. Jag har i alla fall fått ner några rader med värdelösa ord. Jag som vill skriva av mig. Men jag tror jag har för mycket tankar i huvudet som distraherar. Jag måste ta itu med saker nu. Rensa bland tankarna och börja reda ut saker med mig själv.

Ibland önskar jag att saker vore annorlunda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0