Någon som kan något bra knep för att bli frisk?

Denna dag kunde ju inte börja bättre.. NAAT! Helt förstoppad i halsen känns det som att jag är. Inte okej! Ryggen känns inte heller direkt bra. Det gör ju till och med ont när jag andas. Jag hoppas att dom har rätt när det gäller kamomillte, att det faktiskt ska hjälpa mot förkylningar. Är det någon som vet? Jag är tacksam för svar.

Hursomhelst. Det blir jobb idag. Behöver pengarna när jag var på semester i nästan två veckor förra månaden. Eller, behöver behöver jag väl inte. Jag kommer ju fortfarande få hyfsat bra lön. Men det kommer ju inte vara den jag är van vid. Måste förbi sjukgymnasten också. Jag hade ju tagit fel på dag, skulle dit förra torsdagen såg jag nu och inte i morgon som jag trodde. Jobbigt. Jag hoppas jag inte behöver betala för utebliven timme.

Nej, jag lär hoppa in i duschen nu så att jag blir klar någon gång.
Puss!



Bjuder på en bild på en söting till systerdotter. Liten har blivit stor och kan hålla själv. Hon kan gå och säger sina första ord. Stolt moster och gudmor och henne! <3

Kommentarer
Postat av: E. - - - F o t o , D e s i g n & A n n a t S v a m m e l - - -

Åh va tråkigt :/ Jag vill inte ha vinter. :/ Det har snöat i Orsa & älvdalen iaf. Jävla skitvinter!

2009-10-07 @ 13:13:20
URL: http://emelieaspelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0