Skulle det vara vi, om jag inte åkte?

Jag gillar inte det här med singelliv. Inte ett dugg faktiskt. Att inte ha den där stunden att se fram emot på kvällen när man kommer hem. Den där stunden man kommer hem och får prata med sin pojkvän. Få höra att man är saknad.

Igår när jag kom hem satte jag mig direkt vid datorn. Kollade msn och hoppades på att ha ett gulligt godnattmeddelande. Men nej. Jag är singel nu. Då får man inga godnattmeddelanden. Speciellt inte gulliga. Ibland undrar jag om jag kunde göra någonting annorlunda. Åka till honom istället för till London. Eller skriva fler gulliga saker. Skulle det göra någon skillnad?

På ett sätt hoppas jag att du ska skriva till mig. Säga att, "Emma, jag gjorde ett misstag.". Någonting i den stilen. Jag vill vara ditt Skrolltroll. Men på ett annat sätt så vet jag ju nu att du är osäker. Osäker på hur du vill med oss.

Jag saknar dig. Väldigt mycket.

(Jag är väldigt bakis idag, så klaga inte på stavning!).
(Och nej, jag ser inte fram emot jobb idag).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0