En diskussion med mig själv.

Jag sitter i soffan, mamma ligger i sängen. På bordet står blommorna vita och fina. Mamma och jag småpratar lite medan ett random program på tvn låter lite i bakgrunden. Jag kollar ut genom fönstret som är bakom soffan och börjar tänka för mig själv. Jag har liksom en diskussion med mig själv i mina tankar.

Undrar om det ska börja regna? Om det börjar regna så tänker inte jag gå ut och träna. Börjar jag inte få lite ont i nacken också, sedan sjukgymnasten var där och klämde ut mina muskelknutor. Om jag får ont så är det inte bra att träna. Och det är faktiskt regnmoln där borta. Jag kommer få jätteont i nacken om jag går ut. Plus att det skulle inte förvåna mig att kommer börja regna medan jag är ute.
Jag lutar mig lite tillbaka i soffan och lägger datorn i knät och tänker för mig själv. Nej, det blir ingen träning för mig idag. Jag är helt enkelt för lat. Jag ler triumferande för mig själv, det blir ingen träning idag.

Kommentarer
Postat av: Sôt

Du måste komma upp å låta bli å träna tilsammans med mig.. Ser fram til nar du kommer

2009-09-04 @ 03:01:29
Postat av: E. - - - F o t o , D e s i g n & A n n a t S v a m m e l - - -

Vad har du för kamera? :) Och hur mkt vill du ha för den? :D

2009-09-06 @ 10:07:19
URL: http://emelieaspelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Då kanske man ska ta & göra det ändå.. :)

En kompis till mig, hon beställde förut & då sullade posten bort kameran eller hur det nu var.. :/

2009-09-06 @ 19:35:33
Postat av: E. - - - F o t o , D e s i g n & A n n a t S v a m m e l - - -

Neee, dom är slut :/ Men sök på google efter spotify invites :) Där hittade jag :D

2009-09-08 @ 13:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0