Jag ska skapa mig ett namn!

Vet ni vad? Under denna tiden jag varit sjuk, ja jag har varit sjuk utan att berätta det här på bloggen, så har jag tänkt på hur jag ska kunna skapa mig ett namn. Jag vet endast två stycken i Norge som gör detta och är stora. Jag vet faktiskt ingen i Sverige. Jag ska göra någonting  som ni tycker är kul att se på. Vad det är, får ni se när jag väl påbörjat mitt projekt. För annars kan det vara någon som snor min grej mitt framför näsan på mig.
Men häng kvar. Jag ska försöka bli frisk och påbörja det jag tänkt. För som jag mår nu med bihåleinflammation och grejer, så kommer jag inte palla mig ut och göra det jag vill.
Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: E. - - - F o t o , D e s i g n & A n n a t S v a m m e l - - -

Ja, det hade varit jättekul! :) Då får jag ju träffa dig dessutom! :D Du kan väl säga till när du har kommit hem så kan vi bestämma en dag? :)

2009-09-20 @ 10:30:52
URL: http://emelieaspelin.blogg.se/
Postat av: E. - - - F o t o , D e s i g n & A n n a t S v a m m e l - - -

Hahahahaha! :D Jaaa, självklart kommer jag vara snygg! ;D Men jag måste ju må bra samtidigt jag går ner.. Just nu känns det som om jag sjunker genom jorden.. Orkar liksom ingenting.. :/ Ska byta diet & börja träna istället. Träning är dessutom roligt och hälsosamare ;D Emma, vi kommer vara snyggast ;D HAhahah

2009-09-29 @ 11:19:26
URL: http://emelieaspelin.blogg.se/
Postat av: E. - - - F o t o , D e s i g n & A n n a t S v a m m e l - - -

Jaa verkligen. Men det är ju dessutom så skönt EFTERÅT när man har tränat, man blir så jävla speedad och lycklig av nån konstig anledning. Det är väl alla endorfiner eller va det nu heter som rusar runt i kroppen antar jag! ;)



Ja, men du.. Det där med att skapa sig ett namn, det kommer vi lätt att göra förstår du väl ;) Hahaha

2009-09-29 @ 21:18:38
URL: http://emelieaspelin.blogg.se/
Postat av: E. - - - F o t o , D e s i g n & A n n a t S v a m m e l - - -

Men klart jag menade dig :D Vi får lov att ses nästa gång du kommer hem :)

2009-10-03 @ 09:42:08
URL: http://emelieaspelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0