Nostalgisk, retro. You name it.

Jag är nostalgisk. Jag var nostalgisk igår. Jag köpte en magtröja från Gina Tricot. Jävla snyggt måste jag säga, speciellt med ett grått baslinne under och ett par jeansleggings.
Jag har dålig fantasi. Jag sitter och funderar på vad jag ska skriva ner. Men jag kommer liksom inte på någonting. Jag sitter och kollar på när min mamma och pappa drar på ett lakan på sängen. Det fläktar lite ifrån det och min blick fastnar på en punkt på skjutdörren. Jag kollar upp lite emot klockan. Snart fem i halv tre. Snart måste jag åka till jobbet.
Nej, ni får nöja er med att jag var nostalgisk i min magtröja. Kanske, om jag orkar, så lägger jag ut en bild.
Vilket onödigt inlägg. Ingen sammanhang eller någonting.
Puss på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0